Meditație de restaurare comună

Tom Kenyon » Ochiul furtunii

Terapii Yoga.

O meditație mondială hathor prin Tom Kenyon

Pradipika și multe altele. În India, este privită ca fiind un mijloc de desăvârșire atât fizică, precum și spirituală.

În afara Indiei, a început să fie asociată în primul rând cu practicarea așa-numitelor asana poziții incluse în Hatha Yoga, cu toate că a influențat întreaga familie de. Un practicant convins de Yoga este numit yogi, yogin masculinsau yogină feminin. Yoga, ca o combinare între exerciții și meditație este practicată de mai bine de de ani.

meditație de restaurare comună

Istoria Yoga Un sigiliu păstrat până azi de acum 5. Valea Indului înfățișează o figură despre care arheologii cred că este un yogin stând în poziție de meditație. Figura este reprezentată stând într-o poziție tradițional yoga, cu picioarele încrucișate.

Învățând să meditați profitabil

Filosofia Yoga În toate ramurile yoga, țelul final este atingerea unei stări eterne de conștiință perfectă. În școlile moniste ale advaita vedantei și șaivismului, această perfecțiune ia forma mokșei, care este o eliberare de toată suferința lumească și de cercul nașterilor și al morților Samsarao stare în care gândurile încetează. Pentru școlile dualiste bhakti ale vaișnavismului, bhakti însăși.

meditație de restaurare comună

Practicarea concentrării dharana  și a meditației dhyana este comună majorității formelor de yoga. Conștiența este concentrată pe un punct subtil al senzației cum ar fi pe suflul care intră și iese din nări.

meditație de restaurare comună

Concentrația susținută pe un singur. Practicanții meditației anunță sentimente de pace, bucurie și uniune.

Etapele de pregătire

Școlile non-dualiste, precum Advaita Vedanta, pot medita la Absolut, fără nici o formă a calităților Nirguna Brahman. Această meditație este, din multe puncte de vedere, asemănătoare cu meditația buddhistă a vidului shunyata. Beneficii Yoga Yoga reduce stresul și anxietatea, implicit efectele fizice ale stresului asupra organismului. Prin încurajarea relaxării, yoga ajută la scăderea nivelului hormonilor de stres cortizolul. Beneficiile conexe includ scăderea tensiunii arteriale și a frecvenței cardiace, îmbunătățirea digestiei și stimularea sistemului imunitar.

Yoga aduce conștientizare și control respirației, permițându-ne să observăm când emoțiile noastre ne afectează respirația.

  • Alexandra Rizea Între atâtea controverse pe cele mai diverse teme, definirea Olimpiadei de la Rio drept un eveniment planetar nu provoacă nicio obiecție.
  • Osteoporoza de gradul 1 al tratamentului articulației genunchiului

Când încetinim și adâncim respirația, calmăm sistemul nervos. Yoga ne poate învăța să respirăm cu conștientizare și să folosim respirația pentru a trece de provocarea anumitor posturi, precum și provocările de zi cu zi.

Un principiu important este acceptarea momentului prezent, concentrând atenția asupra a ceea ce experimentăm aici și acum fără a judeca.

meditație de restaurare comună

O practică constantă de yoga crește atenția mindfulness atât în clasă, cât și în alte aspecte din viața personală. Astfel, yoga devine mai degrabă un stil de viață holistic ce include și o alimentație sănătoasă, alegeri conștiente, îmbunătățirea relațiilor cu cei din jur și multe alte schimbări pozitive. Yoga restaurativă Yoga restaurativă este despre așezarea într-o poziție susținută, astfel încât corpul să se poată elibera de tensiune și agitație.

meditație de restaurare comună

Astfel, creăm condițiile care permit corpului să se deschidă în mod natural și să treacă de la sistemul nervos simpatic luptă sau zbor la sistemul nervos parasimpatic odihnă și digestie.

Puteți amesteca și potrivi cu ușurință posturile de restaurare de mai jos. Dacă aveți timp pentru o singură postură, practicați una dintre meditație de restaurare comună.

meditație de restaurare comună

Simțiți-vă liber să petreceți cât mai mult sau cât mai puțin timp în fiecare dintre ele. Poziționați vertical o pernă de suport sub spate.

Maxima ediției

Aduceți tălpile picioarelor împreună și apoi meditație de restaurare comună genunchii să cadă spre exterior, plasând câte o cărămidă de yoga sub fiecare genunchi pentru a sprijini șoldurile. Așezați o pernă peste saltea si așezați-vă cu pieptul și capul pe ea. Așezați-vă șoldurile pe călcâie, deschizând genunchii larg și ținându-vă degetele de la picioare împreună.

Utilpublicații